خبرهای ویژه
- بررسی پیشرفت طرحهای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید پرند، فولادشهر و بینالود
- تأمین زمین برای مسکن و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان
- تأکید بر نقش شهرسازان در ساخت آیندهای پایدار
- پیشرفت نهضت مدرسهسازی در طرحهای حمایتی مسکن
تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۱
شرکتهای هواپیمایی مجاز به تعیین نرخ دلخواه برای بلیت نیستند
تبلیغات به گزارش وبسایت مستر ساختمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله سیامند، مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی، اعلام کرد در جریان جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه ایران، هفت فروند هواپیما در کمتر از یک ساعت جابهجا و به مکانی امن منتقل شدند. به گفته او، سه فروند از این هواپیماها از فرودگاه مهرآباد […]

تبلیغات


به گزارش وبسایت مستر ساختمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله سیامند، مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی، اعلام کرد در جریان جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه ایران، هفت فروند هواپیما در کمتر از یک ساعت جابهجا و به مکانی امن منتقل شدند. به گفته او، سه فروند از این هواپیماها از فرودگاه مهرآباد و چهار فروند از فرودگاه امام خمینی (ره) جابهجا شدند. وی همچنین افزود در ایام اوج پروازهای اربعین، این شرکت مسافران جامانده از پروازهای لغوشده یا تأخیری سایر شرکتها را نیز جابهجا کرده است.
او با اشاره به جزئیات این عملیات جابهجایی، اظهار داشت که هواپیماها با همکاری یک تیم ۷۰ نفره در مدت یک ساعت از تهران به محلی امن انتقال یافتند.
این مدیرعامل شرکت هواپیمایی درباره تأثیر تحریمها بر صنعت هوانوردی گفت که این محدودیتها همواره محسوس بوده است. با این حال، او تحریمها را فرصتی برای خودکفایی دانست که باعث شد با استفاده از ظرفیت شرکتهای دانشبنیان، فعالیتهایی مانند تعمیرات هواپیما در داخل کشور انجام شود. وی تأکید کرد که این تجربیات به شناخت بهتر سیستم داخلی کمک کرده و اکنون تلاش میشود تا با استفاده از توانمندیهای مهندسی و عملیاتی، فعالیتها با دقت و قدرت بیشتری بازنگری و تقویت شوند.
این عضو انجمن شرکتهای هواپیمایی در خصوص نرخ بلیت هواپیما تا پایان سال جاری، به عوامل متعددی اشاره کرد. او تورم سالیانه، افزایش قیمت سوخت، هزینههای خدمات فرودگاهی و هندلینگ را از جمله دلایل مؤثر بر قیمت بلیت دانست. وی تصریح کرد که شرکتهای هواپیمایی نمیتوانند بهطور مستقل نرخگذاری کنند و ملزم به پیروی از سیاستهای سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکتهای هواپیمایی هستند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم در پاسخ به پرسش وبسایت مستر ساختمان درباره قیمتگذاری بلیت، اظهار داشت که هزینههای واقعی شرکتها به دلیل عواملی مانند سن بالای ناوگان و گرانی قطعات، از نرخهای کنونی بیشتر است. وی افزود که جلسات متعددی برای دستیابی به یک نرخ منصفانهتر برگزار شده است تا شرکتهای هوایی بتوانند به ثبات و تضمین بهتری در قیمتگذاری دست یابند.
عبداللهزاده بر لزوم حمایتهای مؤثرتر از شرکتهای هواپیمایی تأکید کرد. به گفته او، این حمایتها میتواند شامل ارائه تسهیلات بانکی با سود کم یا کمک در پرداخت بخشی از هزینههای فرودگاهی باشد تا به پایداری اقتصادی خطوط هوایی کمک شود.
او در پایان به چشمانداز آینده این صنعت اشاره کرد و گفت برنامههایی دقیق برای توسعه ناوگان در دست اجراست. وی احیای هواپیماهای زمینگیر، تأمین قطعات، جذب سرمایهگذاری داخلی و خارجی و همچنین ازسرگیری پروازهای اروپایی را از جمله اهداف مهم آینده برشمرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها :
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دسته بندی : اخبار
- بررسی پیشرفت طرحهای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید پرند، فولادشهر و بینالود
- تأمین زمین برای مسکن و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان
- تأکید بر نقش شهرسازان در ساخت آیندهای پایدار
- پیشرفت نهضت مدرسهسازی در طرحهای حمایتی مسکن
- ⚙️ راهنمای جامع ابزار تراز؛ بررسی انواع، کاربردها و نکات
- شهرسازی امروز نیازمند پیوند میان تعهد اجتماعی و فناوری نوین است
- توافق وزارت راه و بانک مرکزی برای تسریع در پرداخت تسهیلات مسکن
- تأکید بر نقش مشارکت شهروندان در تحقق شهرهای پایدار و عدالتمحور
- ۸ نکته طلایی خرید متر لیزری؛ ابزار دقیق برای مهندسان و طراحان حرفهای 🎯
- پیشنویس آییننامه نظام صنفی کارهای ساختمانی آماده ارسال به دولت















































