خبرهای ویژه

» لوازم ساختمانی » آشنایی کامل با کمپرسور دایکین

تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۹ - ۷:۰۰

 کد خبر: 52623

آشنایی کامل با کمپرسور دایکین

به گزارش گروه مستر ساختمان: شرکت دایکین به عنوان یکی از شرکت های تولیدکننده محصولات مختلف در رابطه با تبرید و تهویه مطبوع شناخته می شود. این شرکت به عنوان یک کارخانه چند ملیتی به شمار می رود که شعبات مختلفی را در سراسر جهان دارد. با این حال یکی از تولیدات ارزنده دایکین که توانسته […]

آشنایی کامل با کمپرسور دایکین

به گزارش گروه مستر ساختمان: شرکت دایکین به عنوان یکی از شرکت های تولیدکننده محصولات مختلف در رابطه با تبرید و تهویه مطبوع شناخته می شود. این شرکت به عنوان یک کارخانه چند ملیتی به شمار می رود که شعبات مختلفی را در سراسر جهان دارد. با این حال یکی از تولیدات ارزنده دایکین که توانسته است در کشور ایران نیز محبوبیت زیادی را به دست آورد، کمپرسور دایکین می باشد. لازم به ذکر است که کمپرسور های دایکین از جمله تجهیزات صنعتی موردنیاز بسیاری از کارخانجات به شمار می روند. این محصولات به واسطه قابلیت ها و کارایی های فوق العاده خود، گزینه استثنائی و بی نظیری برای خرید شناخته می شوند. در همین راستا پیشنهاد می کنیم تا قبل از انجام خرید خود، با محصولات دایکین نیز آشنا شوید.

در سال های گذشته مجموعه های زیادی در سراسر کشور ایران اقدام به فروش کمپرسور دایکین از طریق روش های مختلف کرده اند. در همین راستا پیشنهاد می کنیم به منظور برخورداری از خدمات ویژه در این زمینه به انتخاب یک مجموعه معتبر بپردازید. همچنین کسب آگاهی لازم در رابطه با این کمپرسورها، می تواند تاثیرات مستقیمی را در خرید شما بگذارد. بنابراین نیاز است تا شما با اطلاعات تکمیل، فرآیند خرید خود را انجام دهید.

آشنایی بیشتر با کمپرسور دایکین

همان گونه که متوجه شدید، کمپانی دایکین به عنوان یکی از سازندگان محصولات حوزه تهویه مطبوع شناخته می شود. به همین منظور برای ارائه پشتیبانی لازم از محصولات ساخته شده خود، کمپرسورها را نیز وارد خط تولید کرده است. تمامی کمپرسورهای تولید شده به وسیله برند دایکین، در دسته کمپرسور های اسکرال قرار می گیرند. همچنین اصالت شرکت دایکین ژاپنی است و مهندسین این شرکت موفق شده اند تا کمپرسورهای دایکین را در تنوع وسیعی به بازار عرضه کنند. فروش این محصولات در تنوع بسیار زیاد، تاثیر مستقیمی را در راحتی خریداران داشته است. شرکت دایکین به منظور ارائه خدمات ویژه، کمپرسور دایکین را در دو نوع به بازار عرضه کرده است. این دو دسته شامل کمپرسور های دایکین دسته G و D می شوند.

شناسایی مشخصات فنی کمپرسور دایکین

بررسی مشخصات فنی کمپرسور دایکین از جمله فرآیند هایی به شمار می رود که می تواند شما را در خرید این محصول کمک ویژه ای کند. به صورت کلی، کمپرسورهای اسکرال دایکین دارای تمامی معیار های یک کمپرسور استاندارد هستند. همچنین این شرکت محصولات خود را به صورت سه فاز به بازار عرضه می کند. کمپرسورهای شرکت دایکین به وسیله مبرد های R22، R410a، R407C به فعالیت می پردازند. مزایای قابل توجه محصولات این شرکت باعث شده تا کمپرسور های دایکین در مقایسه با سایر برند های موجود در بازار، محبوب تر باشند. شرکت دایکین علاوه بر تعیین قیمت های بسیار مناسب برای محصولات خود، موفق به ایجاد راندمان کاری بسیار بالا در این محصولات شده است. این موضوع باعث شده تا کیفیت این محصولات به مرور زمان افزایش یابد و کمپرسورهای دایکین گزینه مناسبی برای تهویه مطبوع به شمار بروند.

انواع کمپرسور دایکین

یکی از مسائلی که در خرید کمپرسور دایکین از سوی شما تاثیرگذار است، شناخت انواع کمپرسور دایکین می باشد. همان طور که گفته شد، کمپرسور های دایکین در دو نوع G و D به بازار عرضه می شوند.

  • کمپرسور های مدل G شرکت دایکین در ظرفیت و توان های گوناگون به بازار عرضه می شوند. شرکت دایکین مدل G را به گونه ای طراحی کرده سازگاری مطلوبی را با گاز R22 دارد. همچنین شما می توانید برای استفاده از این کمپرسور از برق سه فاز استفاده کنید. برق سه فاز 380 ولت 50 هرتز به عنوان منبع تغذیه این کمپرسور به شمار می رود.
  • کمپرسور دایکین مدل D از دیگر گزینه های ایده آل برای خرید از سوی شما شناخته می شوند که دارای توان بیشتری هستند. لازم به ذکر است که این محصولات اغلب در ظرفیت های 81 هزار الی 130 هزار ساخته می شوند. همچنین منبع تغذیه این کمپرسور مشابه نمونه مدل G است. بنابراین اصلی ترین تفاوت این محصولات را می توان در توان و ظرفیت تعیین شده دانست.

مزایای استفاده از کمپرسورهای برند دایکین

کمپرسور دایکین از مزایای بسیار زیادی بهره مند بوده که این مسئله در افزایش محبوبیت این محصولات نیز نقش موثری را داشته است. بدین منظور برای این که بتوانید با آگاهی بیشتری خرید کمپرسورهای دایکین را نهایی کنید، نیاز است تا مزیت های استفاده از کمپرسور دایکین را مورد بررسی قرار دهید. این مسئله باعث خواهد شد تا شما بتوانید خرید فوق العاده تری را نیز تجربه کنید. با این حال مزایای کمپرسور دایکین شامل:

  • قابلیت اطمینان بسیار زیادی را دارند.
  • توان و بازدهی این کمپرسورها فوق العاده است.
  • طراحی کمپرسورهای دایکین بسیار پیشرفته می باشد.
  • ساختار کمپرسورهای دایکین به وسیله جدیدترین فناوری های روز جهان است.
  • قابلیت سازگاری با مبرد های دوست دار محیط هستند.
  • از گواهینامه و استاندارد های جهانی مختلف برخوردار هستند.
  • لرزش و سر و صدای بسیار کمی را دارند.

قیمت کمپرسور دایکین و خرید آن

به صورت کلی، شرکت دایکین از جمله برند هایی به شمار می رود که قیمت مناسبی را برای تمامی کمپرسورهای خود تعیین کرده است. قیمت کمپرسور دایکین به واسطه معیار های مختلفی از جمله توان و ظرفیت این محصولات مشخص می شود. با این حال در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار، می توان دریافت که برند دایکین قیمت های مناسبی را برای محصولات خود تعیین کرده است. در واقع شما می توانید با انتخاب یک مجموعه معتبر، هزینه های مقرون به صرفه ای را بابت خرید کمپرسور دایکین پرداخت کنید.

مجموعه تخصصی آروشا سرما از جمله گزینه های مطلوب برای خرید کمپرسور دایکین به شمار می رود. این مرکز تخصصی از ویژگی های بسیار زیادی بهره مند است و همین موضوع تاثیر مستقیمی را در افزایش محبوبیت این برند داشته است. در همین راستا پیشنهاد می کنیم تا با انتخاب آروشا سرما، خرید خود را ضمانت کنید.


خرید
کمپرسور JT160 دایکین

سخن پایانی

اگرچه تمامی اطلاعات فوق می توانند تاثیرات مستقیمی را در خرید شما بگذارند، اما خرید کمپرسور دایکین از یک مجموعه تخصصی نیز موضوعی مهم و اساسی به شمار می رود. در همین راستا پیشنهاد می کنیم تا با انتخاب یک مجموعه مجرب، خرید خود را تضمین کنید. در چنین شرایطی شما می توانید محصولاتی را مطابق با انتظار خود تهیه کنید.


برچسب ها :
دسته بندی : لوازم ساختمانی , ماشین آلات ساختمانی
تبلیغات
ارسال دیدگاه

وبگردی