خبرهای ویژه

» ابزار آلات » بهترین کمپرسور هوای بی صدا 50 لیتری کدام است؟

تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۲

 کد خبر: 52532

بهترین کمپرسور هوای بی صدا 50 لیتری کدام است؟

با گسترش دانش، علم و تکنولوژی تجهیزات نوینی در راستای کاهش تعداد نیروی انسانی و سهولت انجام کارها اختراع شد. کمپرسور یا پمپ باد جزو این تجهیزات پرکاربرد به حساب می آید که در مشاغل کارگاهی و صنعتی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. کمپرسور هوای بی صدا 50 لیتری از انواع پمپ باد محسوب می شود که به سبب طراحی مناسب در مصارف کوچک از آن استفاده می کنند. برندهای معتبر ایران پمپ، رونیکس، هیوندا و … جزو سازندگان مطرح این گروه از تجهیزات صنعتی در بازار شناخته به شمار می روند. متنوع بودن و گستردگی این محصو...

بهترین کمپرسور هوای بی صدا 50 لیتری کدام است؟

به گزارش مستر ساختمان: با گسترش دانش، علم و تکنولوژی تجهیزات نوینی در راستای کاهش تعداد نیروی انسانی و سهولت انجام کارها اختراع شد. کمپرسور یا پمپ باد جزو این تجهیزات پرکاربرد به حساب می آید که در مشاغل کارگاهی و صنعتی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. کمپرسور هوای بی صدا 50 لیتری از انواع پمپ باد محسوب می شود که به سبب طراحی مناسب در مصارف کوچک از آن استفاده می کنند. برندهای معتبر ایران پمپ، رونیکس، هیوندا و … جزو سازندگان مطرح این گروه از تجهیزات صنعتی در بازار شناخته به شمار می روند. متنوع بودن و گستردگی این محصولات انتخاب را برای خریداران تا حدی مشکل کرده است. از پرکاربردترین پمپ های 50 لیتری می توان به کمپرسور باد دندانپزشکی اشاره کرد که امروزه مورد توجه بسیاری از مراکز درمانی است.

بهترین کمپرسور بادهای سایلنت 50 لیتری

امروزه، انواع مختلفی از کمپرسورهای هوای بی صدا تولید و به بازارهای جهانی هدف عرضه می شود. با این حال، برخی از این دستگاه ‌ها از قابلیت های بیشتری برخودار هستند که قیمت کمپرسور باد را دستخوش تغییر می ‌کنند. برخی از انواع کمپرسور هوای بی صدا 50 لیتری شامل موارد زیر می شود:

  1. کمپرسور باد 50 لیتری اویل فری ایران کمپرسور
  2. پمپ باد سایلنت 50 لیتری زیمنس
  3. کمپرسور 50 لیتری سایلنت هیوندای
  4. کمپرسور باد تورنادو با مخزن 50 لیتری
  5. پمپ باد سایلنت ادون با ظرفیت 50 لیتر

پمپ باد 50 لیتری بدون روغن ایران کمپرسور

یکی از بهترین انواع کمپرسورهای هوای بی صدا و کارآمد، کمپرسور باد 50 لیتری اویل فری ساخت شرکت معتبر ایران کمپرسور است. این نوع کمپرسور با توان موتور 1500 وات واقعی طراحی و ساخته شده است. از سایر ویژگی های این محصول می توان به ضخامت ورق مخزن 3 میلی متر، دارا بودن چرخ و دسته برای حمل و نقل آسان، مصرف بهینه برق و تعبیه لرزه گیر روی پایه مخزن و موتور کمپرسور باد اشاره نمود.

کمپرسور سایلنت زیمنس 50 لیتری

کمپرسور سایلنت زیمنس 50 لیتری – تصویر 2

پمپ باد زیمنس یک مدل از کمپرسور باد صنعتی است که با استفاده از موتور الکتریکی، هوا را فشرده و در یک مخزن ذخیره می کند. این امکان را فراهم می آورد که انرژی بالقوه موجود در هوای فشرده برای کاربردهای متنوع مورد استفاده قرار گیرد. این محصول توسط شرکت زیمنس در ایران از سال 1392 تولید می شود. توان موتور در پمپ باد سایلنت زیمنس 50 لیتری، 550 وات با فشار ۸ بار در نظر گرفته شده است.

هدف این شرکت تولید محصولاتی با کیفیت بالا و متنوع است که با استانداردهای بین المللی منطبق بوده و رضایت مشتریان را جلب کند. از جمله ویژگی های بارز این کمپرسور می توان به موتور قدرتمند، امکان پر شدن سریع مخزن، دقت بالای ساخت قطعات، مجهز بودن به اتصالات برنجی و لوله های آلومینیومی مسی برای جلوگیری از خوردگی، و وجود سوئیچ فشار برای کنترل دقیق فشار داخلی اشاره کرد.

کمپرسور باد سایلنت هیوندای با مخزن 50 لیتری

کمپرسور باد سایلنت هیوندای با مخزن 50 لیتری – تصویر 3

اگر به دنبال کمپرسور هوای بی صدا 50 لیتری می گردید، پمپ باد یا کمپرسور باد سایلنت هیوندای یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است. کمپرسور باد سایلنت هیوندای یک محصول قدرتمند و کارآمد است که ویژگی های متعددی را در خود جای داده است. این دستگاه به لطف مخزن 50 لیتری خود، قابلیت ذخیره سازی مقادیر قابل توجهی هوای فشرده را دارد که می تواند نیازهای متنوعی را برطرف کند.

موتور دوتایی 550 وات چهار سیلندر این کمپرسور، توان و بازده بسیار بالایی را ارائه می دهد. به طوری که می تواند فشار باد را تا 8 بار افزایش دهد. همچنین وجود شیر خروجی کوبلینگی به آسانی اتصال شلنگ ها را فراهم می آورد. فیلتر رطوبت گیر موجود در این محصول نیز باعث تأمین هوای فشرده خشک و عاری از ناخالصی می شود.

مزیت دیگر این کمپرسور، استفاده از موتور 100 درصد مسی است که علاوه بر افزایش طول عمر، بازده بالاتری را نیز ارائه می دهد. همچنین وجود فیلتر و چهار چرخ متحرک، جابجایی دستگاه را آسان کرده است. قطع کن اتوماتیک نیز در صورت بروز هرگونه مشکل، ایمنی استفاده را تضمین می کند. گارانتی یک ساله شرکت هیوندای نیز نشان دهنده اطمینان تولیدکننده از کیفیت و دوام این محصول است.

پمپ باد 50 لیتری سایلنت تورنادو

پمپ باد 50 لیتری سایلنت تورنادو محصولی قدرتمند و چند منظوره است که فروش بالایی دارد. این کمپرسور که از موتور 750 واتی تمام مس بهره می برد، قادر به تولید فشار باد تا 8 بار است که آن را برای مصارف صنعتی، کارگاهی و حتی خانگی مناسب می سازد.

موتور بدون روغن و بی صدای این محصول از مزایای ویژه آن به شمار می رود. به عبارت دیگر، این ویژگی ها باعث افزایش طول عمر دستگاه و همچنین انعطاف پذیری استفاده کننده (در هنگام مصرف) می شود. همچنین وجود شیر تنظیم فشار خروجی، امکان تنظیم فشار متناسب با نیاز کاربر را فراهم می آورد. مزیت دیگر این پمپ باد، شیر خروجی کوبلینگی آن است که اتصال شلنگ ها را بسیار آسان می کند. علاوه بر این، ضمانت یک ساله ارائه شده از سوی تولیدکننده، اطمینان خاطر کاربران را نسبت به کیفیت و دوام این محصول جلب می کند.

کمپرسور 50 لیتری سایلنت ادون

پمپ باد سایلنت ادون یک محصول قدرتمند و چند منظوره است که با ویژگی های منحصر به فرد خود، نیازهای متنوع کاربران را برطرف می کند. این کمپرسور دارای مخزن 50 لیتری بوده و از موتور بدون روغن دو سیلندری با توان 550 وات بهره می برد. موتور اویفیلی این محصول که با برق تک فاز کار می کند، توانایی تامین فشار باد تا 8 بار را دارد. این ویژگی آن را برای استفاده در کاربردهای صنعتی، کارگاهی و حتی خانگی مناسب می سازد. نوع خروجی هوای سر شلنگی نیز امکان اتصال آسان به انواع شلنگ ها را فراهم می آورد.

یکی از مزایای مهم این پمپ باد، وزن 18 کیلویی آن است که با کمک دو چرخ موجود بر روی بدنه، جابه جایی راحت آن را میسر می سازد. همچنین وجود دو پایه صدا گیر، باعث کاهش میزان صدای دستگاه در هنگام کار می شود. ویژگی دیگر این محصول، برخورداری از قطع کن اتوماتیک است که در صورت رسیدن فشار به حد مطلوب، دستگاه را به طور خودکار خاموش می کند. علاوه بر این، وجود یک هواکش در ساختار پمپ باد، امکان خنک سازی موتور را فراهم خواهد کرد.

پمپ باد سایلنت 50 لیتری چه کاربردهایی دارد؟

پمپ باد سایلنت 50 لیتری چه کاربردهایی دارد؟ – تصویر 4

کمپرسور هوای بی صدا 50 لیتری با توانایی های فنی بالا و طراحی کارآمد می تواند کاربردهای متنوعی در صنایع و حرفه های مختلف داشته باشد. یکی از مهم ترین کاربردهای این پمپ باد در صنعت نجاری و کابینت سازی است. با استفاده از ابزارهای بادی متصل به این کمپرسور، می توان عملیات میخکوبی و منگنه کاری را در تولید مبلمان و سایر قطعات چوبی به سرعت و دقت بالا انجام داد. همچنین انواع پمپ باد 50 لیتری می توانند برای استفاده از انواع بکس بادی و اچار بادی در تعمیرگاه های مکانیکی و صنایع مورد استفاده قرار گیرند. در این موارد، توان و فشار هوای بالای این کمپرسور امکان اعمال گشتاور و نیروی زیاد برای باز و بسته کردن پیچ ها و مهره ها را فراهم می آورد.

یکی دیگر از کاربردهای پمپ باد 50 لیتری، باد زدن و تنظیم فشار لاستیک های خودرو است. با استفاده از سری های مخصوص باد زدن لاستیک، می توان به سرعت و به طور دقیق فشار هوای داخل لاستیک ها را تنظیم کرد. همچنین این کمپرسور برای استفاده در پیسوله رنگ و نقاشی نیز مناسب است. در نهایت، کاربرد این دستگاه در یونیت های دندان پزشکی و انواع جک های بادی برای باد گرفتن و باد کردن اقلام دیگر نیز قابل توجه است.

جمع بندی

کمپرسور هوای بی صدا 50 لیتری با توانایی های فنی بالا می تواند به عنوان یک ابزار کاربردی و چند منظوره در صنایع و حرفه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. 5 مدل عالی این پمپ بادهای پرکاربرد شامل کمپرسور باد 50 لیتری اویل فری ایران کمپرسور، کمپرسور سایلنت زیمنس، هیوندای، تورنادو و ادون اشاره کرد.


برچسب ها :
دسته بندی : ابزار آلات , بازار , مقالات
تبلیغات
ارسال دیدگاه

وبگردی