خبرهای ویژه

» بازار » راهنمای سفارش چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه

تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۰

 کد خبر: 52399

راهنمای سفارش چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه

به گزارش گروه مستر ساختمان: اگر از طرح های آماده پوستر دیواری یا کاغذ دیواری موجود در بازار ایران خسته شدید و به دنبال کاغذ دیواری اختصاصی با طرح و عکس دلخواه خودتان مثل عکس عروسی، عکس کودک، عکس خودتان یا هر طرحی که دوست دارید هستید بهترین انتخاب سفارش چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه و […]

راهنمای سفارش چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه

به گزارش گروه مستر ساختمان: اگر از طرح های آماده پوستر دیواری یا کاغذ دیواری موجود در بازار ایران خسته شدید و به دنبال کاغذ دیواری اختصاصی با طرح و عکس دلخواه خودتان مثل عکس عروسی، عکس کودک، عکس خودتان یا هر طرحی که دوست دارید هستید بهترین انتخاب سفارش چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه و نصب بر روی دیوار اتاق یا خانه شماست. سفارش چاپ پوستر دیواری طرح و عکس دلخواه نکات مهمی دارد که در ادامه همه چیز را به شما خواهیم گفت.

پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری که به آن کاغذ دیواری پوستری نیز گفته می شود، طرح های زیبا و خاص هستند که روی کاغذ دیواری های مخصوصی چاپ می شوند. تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری در این است که پوستردیواری طرحی واحد و یک‌پارچه دارد اما کاغذ دیواری یک طرح هست که مدام تکرار می‌شود. طرح‌های پوستر دیواری بسیار متنوع و جذاب بوده و برای تمام علایق و سلایق مناسب است. به پوستر دیواری‌هایی که طرح‌های سه بعدی دارند و از فاصله چند متری به صورت سه بعدی دیده به نظر می‌رسد، کاغذ دیواری سه بعدی گفته می‌شود. پوستر دیواری در حقیقت چیزی شبیه به کاغذ دیواری است که در ابعاد مختلف چاپ شده و با طرح‌ها و ترکیب رنگ‌های بسیار متنوعی همراه است. برای خرید پوستر دیواری، باید به جنس عالی آن و همین طور مدل و طرح دقت کافی داشته و در تناسب با محیطی که مد نظر دارید، انتخاب خود را انجام دهید.

پوسترهای دیواری بر اساس طرح، به گروه بندی‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. به طور مثال شما می‌توانید به سراغ پوسترهای طبیعت و منظره رفته یا پوسترهای کودک، شهر و معماری، سرگرمی، نقشه جهان، بافت و سطوح، گرافیک و هنری و … را انتخاب کنید. بدیهی است که در هر یک از این گروه بندی‌ها، انواع و اقسام پوسترها با ماهیت متفاوت عرضه شده و قدرت انتخاب بالایی به شما می‌دهند. در بالا به شما گفتیم که پوستر دیواری چیست و انواع طرح های پوستر دیواری که آماده هستند را به شما معرفی کردیم اما اگر به دنبال یک پوستر دیواری خاص و سفارشی هستید بهترین پیشنهاد برای شما استفاده از کاغذ دیواری یا پوستر طرح و عکس دلخواه است.

چاپ عکس بزرگ روی دیوار

شما می توانید عکسی باکیفیت از مراسم عروسی، کودک یا نوزادتان، عکس خود شما یا هر عکسی که به آن علاقه دارید را بر روی کاغذ دیواری یا پوستر چاپ و آن را بر روی دیوار اتاق یا خانه خود نصب کنید تا هر روز از تماشای آن لذت ببرید. کافی است که ابعاد و اندازه دیوار مورد نظر را یادداشت و سفارش خود را برای چاپ پوستر دیواری به سایت و فروشگاه های انلاین کاغذ دیواری بسپارید. مهم ترین نکته در زمان سفارش چاپ پوستر این است که عکس شما کیفیت لازم را داشته باشد.

کاغذ دیواری اختصاصی و سفارشی چیست؟

اگر برای کسب و کار، خانه، اتاق یا هر مکان دیگر به دنبال یک طرح اختصاصی و سفارشی هستید که طراح برای شما طراحی کنید باید از این محصول استفاده کنید. تفاوت این است که در این محصول شما از عکس های خودتان استفاده نمی کنید و با کمک طراح یک کاغذ دیواری اختصاصی را برای خودتان سفارش می دهید.

انتخاب عکس از شاتراستاک و چاپ بر روی پوستر

برای این منظور کافی است که به وب سایت شاتر استاک مراجعه کرده و در صفحه جستجو، طرح مورد نظر خود را به زبان انگلیسی جستجو کنید. به طور نمونه ممکن است که شما علاقه مند به انتخاب یک عکس مربوط به دریا باشید. به این ترتیب تصاویر متعددی در این باره به شما نمایش داده خواهد شد. برای دنبال کردن عکس‌های با کیفیت بالاتر، می‌توانید کیفیت عکس را تنظیم کنید تا تصاویر با کیفیت بهتری دسته بندی شوند.

سپس کافی است که طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و آی دی عکس را کپی کرده و در وب سایت منزل، وارد بخش طرح دلخواه شده و روی گزینه محاسبه قیمت و خرید کلیک کرده و با انتخاب ابعاد دیوار و جنس کاغذ، در بخش توضیحات کد مورد نظر از سایت شاتر استاک را وارد کرده و روی تائید نهایی بزنید. به این شکل سفارش شما ثبت خواهد شد.

بهترین جنس کاغذ دیواری و پوستر دیواری برای چاپ

از آن جایی که نوع کاغذ به کار برده شده در پوسترهای دیواری یا کاغذ دیواری، در قیمت نهایی محصول موثر است؛ شما می‌توانید بسته به میل و نیاز خود، نوع کاغذ را انتخاب کرده و سفارش چاپ پوستر شخصی سازی شده را مطابق با آن داشته باشید. این انتخاب کاغذ به صورت آنلاین در بخش ثبت سفارش در وب سایت منزل انجام خواهد شد و تمایز قیمت‌ها نیز کاملا قابل مشاهده و مقایسه است.

پیشنهاد می‌کنیم که پیش از انتخاب نوع کاغذ، از مشاوره حرفه‌ای در این زمینه بهره برده و بهترین نوع کاغذ مطابق با محل نصب و موقعیت جغرافیایی محل سکونت یا دفتر کاری خود را انتخاب کنید. برخی از کاغذهای پوستر و کاغذ دیواری، طول عمر بالاتری داشته و برخی دیگر نیز به لحاظ مقاومت در برابر رطوبت، در شرایط ایده‌آل‌تری قرار دارند. کاغذ دیواری الیاف طبیعی ضخامت قابل توجهی داشته و کاملا قابل شستشو است. جنس مات کاغذ الیاف طبیعی، زیبایی خاصی به همراه خواهد داشت. این کاغذ از بهترین کاغذها برای چاپ روی پوستر دیواری اختصاصی بوده و نتیجه کار فوق العاده خواهد بود.

قیمت چاپ پوستر و کاغذ دیواری طرح دلخواه در ایران چقدر است؟

هزینه و قیمت چاپ کاغذ دیواری سفارشی یا پوستر سفارشی، بستگی مستقیم به این دارد که نوع کاغذ انتخاب شده چطور باشد و همین طور چه ابعادی برای چاپ از سوی مشتری اعلام شود. در وب سایت منزل و در بخش سفارش پوستر اختصاصی، شما می‌توانید با انتخاب ابعاد و کاغذ چاپ، هزینه چاپ پوستر دیواری سفارشی را مشاهده کرده و پس از آن، نسبت به ثبت سفارش خود برای چاپ پوستر دیواری با عکس دلخواه، اقدام کنید.

سوالات شما در مورد چاپ پوستر دیواری و کاغذ دیواری

در ادامه به مهم ترین سوالات در مورد کاغذ دیواری و پوستر دیواری پاسخ می دهیم تا پاسخ تمام سوالات خود را بگیرید و بدون هیچ نگرانی خرید خود را انجام دهید:

پوستر دیواری و کاغذ دیواری بر روی چه سطوحی قابلیت نصب دارند؟

پوستر دیواری بر روی هر سطحی که صاف باشد قابل نصب است، مثلا بر روی دیوار گچی یا ام دی اف و … قابل نصب می باشد.

پوستر و کاغذ دیواری در چه ابعادی قابلیت چاپ و تولید دارند؟

پوستر دیواری ها قابلیت چاپ و تولید در ابعاد دلخواه را دارند، حداقل اندازه سفارش 4 متر مربع می باشد ( در صورتی که ابعاد از 4 متر مربع کوچک تر باشد سفارش شما قابل انجام است ولی هزینه 4 متر مربع دریافت می شود )

کیفیت عکس های ارسالی برای چاپ روی پوستر دیواری مهم است؟

بله، شما باید عکس با کیفیت بالا و ابعادی که می خواهید پوستر دیواری چاپ شود را برای ما در تلگرام یا واتساپ ارسال کنید، ما تصویر را از نظر کیفیت برسی میکنیم و اگر اوکی بود به شما اطلاع میدیم. ( بعضی از تصاویر ممکنه که کیفیت لازم برای چاپ پوستر دیواری نداشته باشند، اگر عکس مناسب چاپ نباشد به شما اطلاع داده خواهد شد )

نکات مهم سفارش چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه

سعی کنید خرید و سفارش چاپ پوستر دیواری را از فروشگاه های معتبر و با نمونه کار های زیاد انجام دهید تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید. خوشبختانه تنوع طرح‌های پوستر دیواری بسیار بالا است. کسانی که تمایل دارند در منزل با محیط کاری خود از کاغذ دیواری استفاده کنند، دستشان کاملاً باز است و حتی اگر از بین طرح‌های موجود چیزی را نپسندند، می‌توانند سفارش چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه به متخصصان فروشگاه اینترنتی منزل بدهند. در صورتی که طرحی مد نظر دارید که از نظرتان خیلی زیبا و دلپسند است، می‌توانید آن را به یک کاغذ دیواری تبدیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفارش چاپ کاغذ دیواری با طرح دلخواه را به سایت منزل بدهید. این سایت متخصصانی دارد که طرح مورد علاقه شما را به کاغذ دیواری تبدیل می‌کنند و در اختیارتان قرار می‌دهند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بازار , دکوراسیون , مقالات
تبلیغات
ارسال دیدگاه

وبگردی